niedziela, 9 maja 2021

smell of heaven.

"jestem szczęśliwa. pomimo wielu rzeczy, których nie posiadam.
jestem spokojna. pomimo wielu niepokojów wokół.
nie jestem samotna. 
nie boję się ciemności.
odkrywam w sobie coraz większą czułość i wcale się jej nie wstydzę. 
wiem co dla mnie pierwsze. co najważniejsze. i czuję odwagę, by o tym mówić.
nie jakąś wielką, ale zwyczajną...jak pójście do sklepu, jak uśmiech do nieznajomego na ulicy...

mam więcej miłości, pomimo wielu ludzkich porzuceń. 
odkrywam macierzyństwo. które jest większe i piękniejsze, niż kiedykolwiek przypuszczałam.
czuję odpowiedzialność za więcej, niż ja i mój dom...
nie muszę więcej niż mogę.

i jest mi z tym wszystkim bardzo dobrze.
mam wszystko.
i najważniejsze: czuję zapach nieba."

Anka Musiał 




____________
* zaostrzony ołówek.
* przejażdżka rowerowa. każda.
* wiatr na policzku.

1 komentarz: