czwartek, 23 lipca 2020

dziołchy.

myłam zlew.
rysując na jego dnie wzory z piany.
wystukując prawą stópką rytm.
Don Omar w głos wyśpiewywał danza kuduro.
dojeżdżałam właśnie nad morze.
włos rozwiany. kapelusz.
oksy na nosie. piegi na nosie.
zamknęłam własnie bioderkiem lodówkę.
zapach świeżo skoszonej trawy pieścił nozdrza.

stuk. puk.
weszła tu.
wpadła w sumie.
zaraz po wstaniu z łóżka wygląda świetnie.
jak na czternastej stronie magazynu.
magazynu: Fryzury Na Sezon Wiosenno - Letni.

i ma temperament węgierskiego huzara.
i milion pytań.
pytań, na które nie odpowie wikipedia.
ja zawsze muszę.

i rzekła: mamy to!
trzask. plask.
doceniłam swój potencjał.

i zrobiłam jej kawy.
bo kawę robię naprawdę dobrą.

_________________________
(wdzięczność poprzedza cud)
* zapach kawy.
* każdy odcień różu.
* czyste okna.
* odliczanie :)

47 komentarzy:

  1. Letka jak się cieszę!!! Nie wiem czym ale czuję ekscytację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ciebie taką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nigdy nie uśmiechał się na mój widok tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedziesz nad morze?!?!?! Skoro Don Omar to jedziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że się uśmiechasz i marszczysz nos:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, kawę potrafisz zrobić:) i żurek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamień Spalinkę na Endorfinkę <3
    Bo roi się tu od endorfin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Letka ścięłaś! ścięłaś włosy!!!!!!!!!!!!!!!
    Dlaczego?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścięłaś ojej...szkoda takie cudne włosy...

      Usuń
    2. Ha! Mówią nowe włosy = nowe życie :)

      Usuń
    3. ściełam:) bo chciałam:)

      Usuń
  9. Pięknie Ci w tej sukience dzisiejszej, niezwykle kobieco, a włos? Mega:) Czy to długi bob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam kobiecości Ty!!!
      Włos rozwiany, kiecka, czerwone usta...ożeszku!
      <3

      Usuń
    2. A ja najbardziej lubię Cię w dżinsach i białej koszuli...

      Usuń
    3. bo to moje:) dżiny i biała koszula:)
      ale sukienki kwiecistej chciało mi się:) oj chciało:)

      Usuń
  10. Widzę jak chodzisz na zakupy, na spacery. Zawsze taka wystrojona i wymalowana, serio chce Ci się tak codziennie ? Nie łatwiej w dresie i bez make upu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że ja?
      ja mam wrażenie, że ciągle na dresie, saute, w ręczniku na głowie:)
      stroić się lubię! owszem:)

      Usuń
    2. Spalinko a kiedy będziesz? Jak skończysz 80?
      Dbaj o siebie ile wlezie, strój ile można:)
      A jeśli wytuszowane rzęsy i błyszczyk miła Spalinko nazywasz makeupem to naprawdę nic nie wiesz o makeupie:)
      I tak Cię kocham:)

      Usuń
    3. wiem, nie znam się. make up to sztuka.
      póki co tusz i błyszczyk wystarcza:)

      Usuń
  11. Bosa do mnie przyjdź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj za Tobą tęsknię...bardziej...

      Usuń
    2. we wtorek kochana. wtorek za chwil kilka:)

      Usuń
    3. To chyba pomyłka...do mnie przyjdź...bosa...

      Usuń
    4. I nie bój się...

      Usuń
  12. Bo Ty tak pięknie pachniesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och to silan:) czasem lenor:)

      Usuń
    2. Wiesz ze nie o to chodzi...

      Usuń
    3. zmysł węchu rozwinięty na odległość?
      strach się bać...

      Usuń
  13. Letka cóż tu za wyznania anonimowe...nie że złe...super pozytywne...
    Jakis wielbiciel?!
    Czekam na post...
    Dawaj maleńka dawaj!
    Niedługo świętujecie z Jul, prawda? Już się wpisu nie moge doczekać...zawsze wzruszasz mnie tak. W ogóle jak na Was patrzę to mnie wzruszacie do łez.
    Jesteście takie kochane:) i ona taka mądra. Mądra z Ciebie Mamuśka:)
    I dlatego nie wszyscy mogą byc bloggerami...zobacz na moją wypowiedź...masło maślane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyznania? ech. każdy za kimś tęskni:(
      tak! świętujemy:)
      dziękuję:)

      Usuń
  14. Chciałbym Cię zobaczyć. Jak dziś wyglądasz? Powiedz Spalinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam! Ja!
      Kobieco i skromnie:)
      Styl sam w sobie.

      Usuń
    2. Zazdroszczę

      Usuń
    3. ładnie:)
      włos lśniący. w oku błysk. proste plecy. sprężysty krok.
      róż i już.

      Usuń
    4. Róż na policzkach?

      Usuń
    5. Spalinko zapomniałas dodac, ze nos uroczo zmarszczony od usmiechu.
      I nie bądz taka skromna.
      :)

      Usuń
    6. nos owszem:)
      skromność to cnota:) ale próżna jestem...choć walczę z tym!

      Usuń