poniedziałek, 29 lipca 2019

oczy pustki.

weszłam tam.
młoda, ubrana na zielono.
uczesana w kok a la Amy Winehouse.
platynowa blondynka.o brązowych oczach.
siedzi na parapecie i patrzy w niebo.

cicho wypowiada jedno zdanie:
znasz to, kiedy twoje życie, wydaje się owszem twoje,
ale bez ciebie?

zatrzymuję się w progu. długo oddycham.
za długo.

jej oczy będą ze mną.
jej niebo będzie nade mną.



















-----------------
wdzięczność poprzedza cud. zatem wracam do listy.
* bezzębny uśmiech J.
* zapach bazylii.
* kawa pita w szlafroku.

5 komentarzy:

  1. Spalinko brakowało mi tej listy!!! Dzięki Tobie doceniam swoje.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie zasnę, odpowiedziałam sobie na zadane tobie pytanie.
    Fuck.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz kobieto i nie przestawaj. Nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powliłaś na kolana, co za pytanie chwilę przed północą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje też beze mnie. To jakaś plaga?

    OdpowiedzUsuń