sobota, 22 lutego 2020

na manowce.

weszłam tam.

ona rzadko się uśmiecha.
należy do tych osób.
osób, które wsysają policzki.

ona jest zdolna do prawdziwej wiary.
należy do tych osób.
osób, które są szorstkie i szczere.

ona zawsze nosi dwie torby.
w jednej niesie niedostatki innych ludzi.
w tej drugiej swoje własne.

i od wielu lat, nie oczekując odpowiedzi
pyta mnie o to samo:
a Ty? pozwalasz się kochać?








___________________
(wdzięczność poprzedza cud)
* obecność.
* drewniane spinacze.
* zapach skoszonej trawy.
* mokry nos psa.

10 komentarzy:

  1. Stanęłam przed lustrem i zapytałam siebie o to samo.

    Zrobiłaś mi...kolejną myślenicę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste pytanie i co? I gówno. Nie pozwalam, bo ciągle wydaje mi się, że nie jestem dość dobra...
    Musiałaś dzisiaj?
    Może Spalinko musiałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie:(
      musiałam. właśnie wczoraj musiałam.

      Usuń
  3. No to pojechałaś po całości. Teraz siedzę i myślę. Nie pozwalamy się kochać, bo tak bardzo krytyczni dla siebie jesteśmy, tak bardzo surowi dla siebie, tak wiele od siebie wymagamy, tak wysoko stawiamy sobie poprzeczkę, tak bardzo siebie nie doceniamy.

    Odpowiadasz sobie Spalinko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiadam sobie. stojąc przed lustrem. to tajemnica w cztery oczy.

      Usuń
  4. Ciekawa jestem ilu z nas pozwala się kochać, ilu z nas ucieka przed miłością, ilu z nas nie wie co to miłośc własna, ilu z nas nie wierzy, ilu z nas nie ufa, ilu z nas nie trwa...
    Jacy my mali jesteśmy względem ogromu miłości, która czeka tylko by na nas spaść...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde też taszczę dwie torby. Ciężkie jak szlag.
    A Ty Spalinko pozwalasz się kochać?
    Pozwól boś do kochania stworzona.
    Podziwiam Cie od zawsze, i zawsze uważałam, że jesteś do kochania, tulenia, głaskania, lubienia, przytulania.
    Faktem jest, że trzeba Ciebie poznać boś harda. Ale to zaleta.

    Wiesz co cenię w Tobie najbardziej? To, ze jak spieprzysz to przyznajesz się do błędu. Sprawiedliwa jesteś.
    Wiesz czego nie znoszę w Tobie najbardziej? Że nie walczysz o swoje, że nie walczysz o siebie, że pozwalasz im wszystkim.

    OdpowiedzUsuń