czwartek, 11 czerwca 2020

I'm still alive.

tego ranka obiecałam sobie
że już nigdy o sobie nie zapomnę.
że nie porzucę swoich marzeń i pragnień.
że ukocham i uszanuję
ciche podszepty
swojego serca.

właśnie dziś.
w tej szczególnej procesji.
procesji miłości.



twoje drugie życie zaczyna się wtedy.
wtedy gdy zrozumiesz.
że życie masz tylko jedno.












_____________________
 (wdzięczność poprzedza cud)
* powroty. każde. zwłaszcza do siebie.
* płomień świecy. zapalony w szczególnej intencji.
* mój anioł stróż, co ostatnio miał wiele roboty.

13 komentarzy:

  1. Kochana tak długo czekałam na wieści od Ciebie.
    Tak, to prawdziwy cud. Słyszałam co się stało.
    Współczuję. Bogu dziękuję, że jesteś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      z wdzięczności aż świecę. tak na poważnie.

      Usuń
  2. Jejuuuuuuu no nareszcie!!!! Wiem co powiesz, "czasem życie bywa pierwsze"...W tym przypadku walka o życie. Dobrze, że wygrałaś. Widać masz jeszcze tu co robić.
    Cieszę się, że wracasz do zdrowia. Pamietaj, że nic na siłę, wszystko powoli i małymi krokami. W swoim jedynym tempie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygrałam. tę bitwę. z pomocą Bożą i całego zastępu Aniołów.
      powolutku, powolutku inaczej się nie da, bo ciałko się buntuje.
      :)

      Usuń
  3. Bądź zdrowa. Tylko tyle. Aż tyle.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś i to najlepszy prezent dla mnie. Dla niej.
    Umierałam ze strachu o Ciebie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam twój post o dwuosobowej procesji miłości, teraz też dwuosobowa, inna.
    jesteś cudem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C - ciało

      U - umysł

      D - dusza

      też pamiętam. wspomnienia są darem. najpiękniejszym.

      Usuń
  6. Piękny świat przemierzaj pomaleńku.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mały włos Babsztylu jeden, o mały włos!!!
    Życie dane drugi raz jest niezwykle cenne <3

    OdpowiedzUsuń