poniedziałek, 19 listopada 2018

Santa.

Kochany Święty Mikołaju!
Klasyczny ze mnie amator więc zacznę od tego,
że może i najgrzeczniejsza nie byłam w tym roku,
ale wiedz, że bardzo się starałam.
Prezent życia już dostałam. Ale proszę Cię jeszcze o:
- rosnące tętno wiary w lepszy świat,
- mniejszą ilość oleju palmowego w produktach spożywczych,
- lepszą sytuację kobiet w Polsce i na świecie,
- mniejszą ilość plastiku, folijek, opakowań,
- czyste lasy i plaże,
- byśmy wszyscy dbali o siebie i swoje potrzeby,
- byśmy wszyscy nie odkładali siebie i swoich marzeń i pragnień na później,
- byśmy wszyscy śmiali się w głos,
- byśmy wszyscy patrzyli na pięknie ubraną choinkę w swoim własnym domu,
- byśmy słuchali i słyszeli,
- byśmy się wzajemnie nie zjadali, nie dziobali, nie pluli na siebie,
- byśmy wszyscy znaleźli czas, by żyć,
- byśmy wszyscy kochali i czuli się kochani,
- byśmy wszyscy spali spokojnie.

pees. proszę o płytę Eda Sz. i mięciutki szary sweter, co nie gryzie w szyję, biały kubek z reniferem, czarne skarpetki z kokardkami albo falbanką.
To mówiłam ja. Polka. Biała, heteroseksualna, wykształcona kobieta. Układająca  kubki i koszule w szafie KO-LO-RA-MI.

17 komentarzy:

  1. Niech się spełni ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bo wierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynko tak mnie wzruszyłaś...niewiele osób ma odwagę napisać list do Mikołaja a co dopiero wierzyć. Ty wciąż wierzysz? Nigdy Ciebie nie zawiódł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebna odwaga do napisania listu? do wypowiedzenia na głos marzeń? chyba nie...wystarczy kartka papieru.
      wierzę.
      nie zawiódł. nigdy.
      <3

      Usuń
  4. Spalinko Ty jesteś niemożliwa. Przecież on nie istnieje! Nawet dziecko to wie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bulllsiet! istnieje! na milion!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto weź dorośnij i daruj sobie ta wiare w cos co nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile masz lat? Dorośnij bo to nawet nie jest smieszne

      Usuń
    2. Oczywiście, że wiem:) i dobrze mi z tym:)
      Każdy wierzy w co chce:)

      Usuń
    3. W dupe sobie wsadz wiare

      Usuń
  7. przekieruj się na stronę żal.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekierować to ja się mogę tylko po co. Nie denerwuj się tak:) złość piękności szkodzi:)

      Usuń
    2. A ty to miałeś wypadek czy urodziłeś się taki brzydki

      Usuń
  8. Post o Mikołaju wzbudza emocje widzę :( szkoda,że negatywne u niektórych. Jakiś frustrat z tego anonima:) :) :) W święta pewnie nie siada do stołu i nie patrzy na choinkę. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń