wtorek, 20 sierpnia 2019

espadrilles. 534.

starsza (czyt. mądrzejsza) koleżanka rzekła:
zacznij od wypicia 1 szklanki wody. wypiłam 3 litry.
zacznij od przeczytania 1 strony. przeczytałam 109.
zacznij od spłaty 1 raty długu. spłaciłam 4.
zacznij od usunięcia 1 niepotrzebnego kontaktu. usunęłam 49.

jestem zachłanna?                                                          
może.
powtórzę jutro.

mam stertę prasowania.
poczeka. urośnie do jutra.
pomaluję paznokcie na pomarańczowo. 
ukręcę kogel-mogel z dwóch miejskich jaj.
zanurzę się w cichej ciszy.

aaaa i muszę zszyć J. piżamkę.
tak zszyć lub zeszyć. jak kto woli.
połączyć dwa skrawki materiału szwami.





---------------
* ciepła sierść psa.
* nadchodząca jesień.
* zapalona świeczka w sierpniowy wieczór.




5 komentarzy:

  1. Zaskakujesz mnie. Pomarańczowy?!Sprawdziłam ten numer channel esspadriles nr 534 - masz gust kobieto:):):)
    Dziękuję za te słowa, za wszystkie i każde z osobna

    OdpowiedzUsuń
  2. 49?! To dopiero początek? Czy finisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Starszy nie zawsze znaczy mądrzejszy.

    OdpowiedzUsuń