sobota, 31 sierpnia 2019

odliczanie.

zostało mi 14 dni.
na wszystkie zaległe zaległości.
zrobię listę. listę babcię. listę matkę. listę córkę. i bliźniaczkę.

czym będę się zajmować przez kolejne dwa tygodnie?
napiszę nienapisane listy.
uporządkuję wspomnienia.
rozwiozę wszystko co w aucie i wszędzie.
złożę życzenia urodzinowe.
dokończę album J.
założę rachunek oszczędnościowy.
oddam pożyczone książki.
zrobię stałe zlecenia i ogarnę bankowość elektroniczną, by uwolnić od siebie przemiłą panią w banku.
pozbieram wszystkie przechowywane luzem zdjęcia.
oddzwonię na wszystkie nieodebrane.
rozdam co do rozdania.
napiszę cv.
przestawię meble. wpuszczę jeszcze więcej światła do domu.
napiszę  do siebie list. otworzę za rok.
obejrzę "słodki listopad."
zgłoszę bajkę do konkursu. własną bajkę. własnoręcznie napisaną.

zrobię rachunek zysków i strat.
sumienia już zrobiłam.

przygotuję się ponad miarę i dam się ponieść.



----------------
* sadzenie kwiatków.
* pełna lodówka.
* czyste auto.
* szum żelazka.

33 komentarze:

  1. Ty się gdzieś wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążysz? Jak znam życie pewnie tak...
    Dasz się ponieść - co to znaczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że zdążę...
      mogę zdążyć. nie muszę.

      Usuń
  3. Masz plany na czternastego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam. Przyniosę sobie śniadanie do łóżka. Kupię sobie kwiaty. Otrę rękawem (bo liczę na 15 stopni) gile i pójdę z córką na spacer.

      Usuń
    2. Żadnego przyjęcia? Imprezy?

      Usuń
  4. Spalinko? Czy Ty musisz tak wysoko stawiać poprzeczkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwariowałaś....to więcej niż pewne.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Istne szaleństwo! Totalnie obłędne.
    Lecz się kobieto i pisz.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałas bajkę?!?!?!?!?!?!?!?!
    Można gdzieś przeczytać?! Kupić?!
    Dla Julii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie. nie dla Julii.
      dla M.
      nie wydałam - ne stać mnie.
      nie można przeczytać nigdzie.
      :(

      Usuń
    2. Jestem pod wrażeniem, ale nie dziwi mnie to:)

      Usuń
    3. Jaki to konkurs?

      Usuń
  8. Że Tobie się chce w taki gorąc....

    OdpowiedzUsuń
  9. Album J? Pamiętnik?
    Na pewno pięknie jej piszesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. album ze zdjęciami.
      dziennik też.
      swego rodzaju list.
      na kiedyś.
      :)

      Usuń
    2. Ojej jak fajnie. Dasz jej to? Na pewno to bedzie piękna historia, może książka gotowa bedzie za kilka lat.

      Usuń
    3. dam jej oczywiście...to dla niej przecież :)

      Usuń
  10. Brzmi poważnie. Szykujez się do czegoś? 40 tka jak 40tka, dzień jak codzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szykuję. a może? nie wiem sama. tak postanowiłam. trzymam się planu.
      :)

      Usuń
  11. Chcesz się zmienić? Po co?

    OdpowiedzUsuń