sobota, 4 listopada 2017

neverendingstory.

jest nas tylko dwoje.
bo psy (by nie napisać suki) w ciuchach nie chodzą przecież.
a prasowania tyle, ile pól ryżu w południowych Chinach.
i leży ta sterta. jak kuracjuszka jakaś.

puk. puk. słyszę delikatne upominanie się o uwagę.
to sterta naczyń. brudne okna. pranie.
to następna tajemnica. skąd go tyle?!
trzy kupy pod pralką leżą.
przepychając się w kolejce.
zrywki za 10 groszy szeleszczą w koszu pod zlewem.
sierści na podłogach tyle, że poduszkę można wypchać.

poziom sobotniego absurdu osiągnął polskie Rysy.
wdech. wydech.
dziś zejdzie mi dłużej. bo na jednej nodze.



29 komentarzy:

  1. masz tak dużo ciuchów w swojej szafie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie! minimalizm totalny!

      Usuń
    2. brudzimy się jak dzieci:(

      Usuń
    3. Minimalim w szafie? Ale jak?

      Usuń
    4. zwyczajnie...
      każdy nadmiar. naddatek. przesyt. mnie męczy.
      każda obfitość. masa. nadwyżka. mnie męczy.

      Usuń
  2. Minimalizm? Może o tym kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Temat modny wśród blogerek! Jestem za! ��

      Usuń
    2. Często przegląd szafy? Gdzie ląduje to co nie noszone?

      Usuń
    3. systematycznie. wszystko idzie dalej. i służy.
      innym. tym co w potrzebie.
      :)

      Usuń
  3. A co znajdziemy w szafie tak pięknej Pani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare starocie:)
      no i pudła z klejami, kokardkami, wstążkami, szpargałami.
      tego najwięcej:)

      Usuń
    2. Ulubiony sklep odzieżowy?

      Usuń
    3. uroczy butik. z przepiękną. z przemiłą. zawsze uśmiechniętą właścicielką. w rodzinnym mieście.
      :)

      Usuń
    4. A z galerianych który?

      Usuń
    5. A z galerianych odzieżowych? :)

      Usuń
    6. nie mam ulubionych...kupuję wszędzie, gdzie dają co mi potrzeba....

      Usuń
  4. A może wpis o garderobie, spalinko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie...
      nie ma o czym pisać...mam mniej butów niż ślubny:)

      Usuń
    2. Jak często zakupy?

      Usuń
    3. och! nie znoszę zakupów. odzieżowych szczególnie.
      tylko wtedy, gdy jest potrzeba.
      :)

      Usuń
  5. Jak pachnie Twoje pranie? Kojarzysz mi się ze świeżym, niebieskim, wręcz wiosennym zapachem, nie żadnym słodkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprzemiennie heavenly softness/ ocean escape. jeśli zakupy planowane. jeśli nie to czym bądź.
      najczęściej psem:)

      Usuń
  6. Temat mnie zaciekawił. A nie mówisz co rano ze nie masz się w co ubrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee... ja nie z tych...to co mam w zupełności wystarcza.
      :)

      Usuń
  7. A ma Pani tak ze nie zaklada ciucha bo tak sie Pani podoba ze szkoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czasy zamierzchłe. nic nie odkładam na później. ani pięknej koszuli. ani cudnej świecy. ani wyjątkowej torebki. ani uroczych perfum.

      Usuń
  8. Czy nienoszony ciuch leżący w szafie ma nasza energie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ciuch, w mojej szafie. nie ma.
      jeśli nie jest noszony, nie mieszka w szafie zbyt długo.
      idzie dalej.
      cieszyć serca innych.

      Usuń