poniedziałek, 2 września 2019

myślenie małymi literami.

robię co mogę, by nie słyszeć swoich myśli.
ale te podstępne i natrętne wiedzą.
wiedzą kiedy na sekundę przestaję.
przestaję skupiać się na gospodarczym dreptaniu.

obsesje nie szkodzą.
jeśli się je lekceważy.
to pewne.
jak to, że w dżungli nie ma zegarów.

a ja nie potrafię.

i co się dziwisz?
to co robię jest wszystkim.
wszystkim co potrafię.






-----------
* czerwone paznokcie.
* jej cichy szept.
* jej prawa dłoń w mojej lewej.
* zielonooki brodaty On.

25 komentarzy:

  1. Spalinko Ty to potrafisz, niby nic...a coś. Nawet więcej niż coś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz częściej. Pisz kobieto, pisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu myślenicę mam przez ciebie.
    :)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam właśnie herbatę i myslę zerknę, zrobię sobie przerwę.
    i co?
    BINGO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ciebie lubię czytać...chciałabym poznać.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tylko ty mogłaś wymyśleć obsesje i dżunglę i takie porównanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz jakieś obsesje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytane dwa lata w chwili przerwy.
    Wzruszam się i śmieję naprzemiennie.
    Choć nie wiem czy to dobra rekomendacja :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spora dawka intymności. Tak zostań. Tak trzymaj. Tak lubię.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak ja to lubię, prosto, krótko i na temat, i ta powtarzalność słów, kończysz zdanie i zaczynasz tym samym słowem, by podkreślić, zaakcentować.
    Ten blog się wyróżnia. Nie ma tu zbędnego pitu pitu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty mnie złościsz to wiesz tylko ty, dlaczego tak rzadko tu jesteś, no dlaczego się pytam. Zaglądam tu codziennie, nawet kilka razy dziennie,
    przy pierwszym śniadaniu - chwila przerwy
    przy drugim śniadaniu - chwila przerwy,
    przy obiedzie - chwila przerwy,
    najbardziej jednak lubię wieczorem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozkoszuję się i delektuję każdym słowem, dajesz się smakować, subtelnie i delikatnie, czasem z wkurwem, czasem z mega wkurwem, oj potrafisz przywalić odbiorcy. Mam nadzieję ze ze skutkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. :)
    Dobrego dnia dziewczyno z pożarem w głowie. Myśi ci płoną!!!
    Pisanie przynosi ulgę?

    OdpowiedzUsuń