niedziela, 15 września 2019

strike gently after 40.

urodziłam się 40 lat temu.
nie wiem czy z miłości.
czy z nienawiści.
czy z braku prezerwatyw.

byłam.
jestem.
czy będę?
nie wiem.

żyłam.
czasem dobrze. czasem źle.
czasem na przekór. często pod prąd.
czasem marszcząc nos. czasem unosząc brwi ze zdziwienia.
żyłam po swojemu.
rzadko dla siebie.

nie jestem osobą bezimienną. bez tożsamości.
bez wieku. bez zawodu.
potrafię się złościć. wściekać.
potrafię pracować do utraty tchu.
potrafię czytać. myśleć. pisać.
potrafię pyskować.
potrafię ugotować dobrą zupę i porządnie wyprasować koszulę.
potrafię oszczędzać. czas. forsę.
potrafię przygotować przyjęcie dla 30 osób.
potrafię podać swój rękaw i otrzeć łzy z czyjegoś policzka.
potrafię wypić 8 kaw jednego dnia. i zjeść tabliczkę czekolady.
potrafię jeść tylko zieleninę. przez tydzień.
potrafię napisać nie jedną pracę magisterską.
potrafię pochylić się nad drugim człowiekiem.
ale
potrafię też złapać swój oddech.
potrafię wsłuchać się w siebie.
potrafię też nic nie robić.

jestem. dzisiaj. tutaj. teraz.
wypiłam kawę i zjadłam kawał torta w łóżku.
w towarzystwie uroczej blondynki i dwóch psów.
czytam wszystkie życzenia i odtwarzam wczorajszy dzień.

i?
uśmiecham się. szeroko.
i życzę sobie na ten czas z 4 z przodu
spokoju i uśmiechu.
to wszystko.

no chyba, że ktoś chce mi spłacić hipotekę.
albo rozprawić się z koszem rzeczy do prasowania.
nie będę nalegać, żeby nie.
pozdrawiam wszystkich..
życzę dobrego dnia.


jest jeszcze wiele, całe mnóstwo opowieści o Jul i tej niezwykłej miłości. mojej i jej. naszej.
ale następnym razem, bo idziemy robić pałac z papieru.

najważniejsze!
kochałam jak durna. całą sobą.
i byłam kochana.

w ostatecznym rozrachunku liczy się tylko to.

pees. przykro mi jeśli nie spełniam waszych oczekiwań. moje są dla mnie ważniejsze.

14 komentarzy:

  1. Kurwa! Ty jesteś nienormalna nienormalnie. Ubawiłam się. Poryczałam.
    Najlepszego!!!
    Teraz będzie pięknie. Zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana tylko Ty potrafisz tak.
    Wróciłaś?
    Mam nadzieję, że na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś postanowienia? Liczyłam na listę postanowień. A tu taka refleksja. Urodzinowa. Piekna. Zycz sobie czego potrzebujesz.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wariatka! Żyj po swojemu. Tych życzliwych traktuj analnie. Miej ich w dupie. Głęboko.
    Tego Ci z serca życzę.
    Wierny czytelnik.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz rację ostatecznie liczy się tylko to czy kochaliśmy i czy kochani byliśmy...
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Się rozpisałaś!!! Jak nigdy.
    Skończy się oszczędność słów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na post o córce i tych waszych chwilach.
    Wzruszasz mnie do łez.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowe wpisy?

    OdpowiedzUsuń