piątek, 4 października 2019

projekt książka: ilustratorka.

od dawna pragnę czegoś. co należy tylko do mnie.
czegoś czystego i przyjemnego.
dla dłoni. oka. i głowy.
czegoś, czego nie skomplikują ludzie.

teraz, gdy za szybą przechadzają się.
zielone, pikowane bezrękawniki.
ONA weszła tu.
ONA powiedziała - zrobię to.
ONA narysuje obrazki do moich słów.
ONA zaprojektuje okładkę.
ONA wtrąci swoje rysowane trzy grosze.
do mojej bajki.
do moich słów.
do mojego marzenia.

kapcie mi spadły.
ręka nie nadąża za myślą.
w głowie mam fajerwerki.

i co się dziwisz?


rys. Barbara Pawłowska


_________
* miękkie spodnie.
* herbata z cytryną. miodem. malinami.
* ciepła podłoga.

10 komentarzy:

  1. Naprawdę?! Odkurzyłaś swoją książkę?!
    Gratuluje z serca.
    Kupie na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EEEE tam. Bajka też książka! Nie bądź taka skromna:)
      Kiedy? Kiedy będzie można kupić?
      No pytam się kiedy?

      Usuń
  2. W końcu...ile ta Twoja książka przeleżała? kilka lat!
    Gratuluję odwagi.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kilka lat:)
      W końcu się odważyłam. Nabrałam powietrza i sru.

      Usuń
  3. Dlaczego ja nic nie wiem o tym, że napisałas książkę? Przeoczyłam gdzieś? To naprawdę świetna wiadomość! Jarasz się?! Pewnie tak :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE WIERZĘ!!!!!!
    NIE DO WIARY!!!!
    W końcu!!!
    Ej ale nie ściemniasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieee. Stało się. To się dzieje.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki Spalinko!!! Duma mnie rozpiera!

    OdpowiedzUsuń